Jäsenyys kannattaa!

Liity jäseneksi Suomen alttoviuluseuraan täyttämällä allaoleva jäsentietokaavake.

Jäsenmaksu vain 25 euroa, opiskelijat, eläkeläiset ja työttömät 12 euroa. Eräpäivä on aina vuosittain Violan päivänä 3.6.

Jäsenmaksulla saat kaksi kertaa vuodessa ilmestyvän tiedotuslehden sekä tietoa alttoviuluun liittyvistä tapahtumista ympäri Suomen. Pääset myös liittymään seuran jäsenten WhatsApp-ryhmään, jonka avulla pysyt varmasti ajan tasalla kotimaisen alttoviulumaailman uusimmista käänteistä. Jäsenet voivat lisäksi jättää Torille osto- ja myynti-ilmoituksia.

Jäsenenä voit saada alennuksia lipuista alttoviulukonsertteihin sekä lainausoikeuden seuran nuottimateriaaleihin. Seura pyrkii antamaan jäseniensä omille projekteille lisänäkyvyyttä mm. sosiaalisen median kanaviensa kautta.

Maksa jäsenmaksu seuran tilille:

Suomen Alttoviuluseura ry

BIC: OKOYFIHH